BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, May 26, 2010

i'm home =)


pada pukul 8.30 malam di seksyen 17 shah alam .
akhirnya aku telah sampai ke selangor .
nasib baik aku sempat membawa diri .
untuk sementara waktu aku mahu menggumbirakan
diri di tempat aku membesar .

DAMANSARA .



hey kawan2 ku . aku nak jumpe korang semua
serentak pon takpa .
meh2 aku jemput korang sume datang ke
restoran Kayu nasi kandar . ntah aku pon lupa .
ok la meh datang Kayu taw .
kita lepak minum2 . mana yang larat .
jom kita buat Le Tour De Cineplex .
its movie time ok ?
hehe

kepada yang tak tahu aap dah kene pindah ke penang .
maaf la aku tak sempat nak bgtaw . aku ada masa
seminggu je sebelum tiket flite aku .
dan seminggu tu aku guna kan untuk kemas rumah aku .
kecian kat parents aku . baru je balik malaysia .
dah kene berkerah tolong aku kemas rumah .
anyway maaf la kawan2 . so
jum lepak ' ing maw ?

2 comments:

Far AcRoss HavOc said...

alala..
xpe..
kawan2 still bole contact kan..
ade mase turun la jumpe kawan2..
=)

didieseven said...

bro..ko kne tagged ngan aku..check my blog..